بلاگ

گیفت کارت چیست

گیفت کارت چیست

” گیفت کارت چیست ؟” گیفت کارت در واقع مانند یک کوپن آنلاین است که فروشگاه های آنلاین برای کاربران جهانی ارائه می دهند و تقریبا تمام کشور ها می توانند از این گیفت کارت ها به طور مستقیم استفاده کنند ولی کشور ایران که به خاطر قرار گرفتن در تحریم، نمی توانند به طور مستقیم خریداری کنند از فروشگاه های آنلاین معروف، به همین خاطر سایت ها و شرکت هایی به عنوان واسطه عمل می کنند و یکی از این سایت های معتبر که شما می توانید اعتماد کنید، سایت یانگ گیفت می باشد که می توانید با قیمت مناسبی گیفت کارت را خریداری و استفاده نمایید و همچنین در این بخش با مفهوم گیفت کارت چیست و جزئیات گیفت کارت اشاره خواهیم کرد.

گیفت کارت چیست

گیفت کارت چیست

گیفت کارت ها را می توان به دو صورت مجازی و فیزیکی یافت. گیفت کارت های فیزیکی مانند کارت های بانکی هستند که بانک ها و ارگان های دیگری در کشور های دیگر برای کاربران عرضه می دهند ولی در ایران که بانک های ایرانی به دلایل مختلفی که نمی توانند این خدمات را به کاربران ایرانی ارائه بدهند، به همین دلیل کاربران ایرانی از طریق گیفت کارت های مجازی استفاده می کنند.

با مفهوم “گیفت کارت چیست” که در بالا آشنا شدید، می توانید اطلاعاتی در مورد گیفت کارت های مجازی در ادامه اطلاعاتی را کسب نمایید. به طور مثال، اگر میخواهید از شرکتی مانند Steam که یکی پلتفرمی برای عرضه بازی های دیجیتالی می باشد، چون کاربران ایرانی نمی توانند مستقیم از این سایت خرید و استفاده نمایند به همین دلیل بایستی از طریق سایت ها و شرکت های واسطه که گیفت کارت ها را خریداری کرده اند و کد های آنها را برای شما می فروشند، خریداری نمایید.

انواع گیفت کارت

مفهوم گیفت کارت چیست تقریبا در کشور ایران کلمه ناشناخته ای می باشد چون مدت زیادی است که کاربران ایرانی از آن محدود می باشند و به همین دلیل در این مقاله که به مفهوم گیفت کارت چیست و انواع گیفت کارت ها اشاره می کنیم.

گیفت کارت استیم:

گیفت کارت Steam به شما امکان می دهد وجوه کیف پول را به صورت دیجیتالی به حساب Steam خود اضافه کنید. Steam یک سرویس دیجیتال بازی های ویدیویی توسط Valve است. می‌توانید از وجوه کیف پول برای خرید بازی، نرم‌افزار و سایر محتواها در فروشگاه Steam استفاده کنید. گیفت کارت های استیم از یانگ سنتر تهیه نمایید.

گیفت کارت آمازون:

گیفت کارت های آمازون به شما این امکان را می دهد که از Amazon.com برای هر محصولی که در دسترس است خرید کنید. می‌توانید ارزش کارت هدیه را به میلیون‌ها مورد در همه دسته‌ها مانند لوازم الکترونیکی، کتاب، لباس و موارد دیگر خرید کنید. کارت‌های آمازون در طرح‌ها و مدل‌های مختلف عرضه می‌شوند. می توانید آنها را به صورت آنلاین خریداری کنید. از آنجایی که آمازون چنین مجموعه وسیعی از محصولات را به فروش می رساند، آنها هدایای عالی می دهند.

گیفت کارت آیتونز:

گیفت کارت چیست

گیفت کارت چیست

گیفت کارت آیتونز را می توان از طریق اپ استور اپل، فروشگاه iTunes، فروشگاه iBooks و برای اشتراک Apple Music استفاده کرد. می توانید از آن برای خرید برنامه ها، بازی ها، موسیقی، فیلم، برنامه های تلویزیونی و کتاب استفاده کنید. می‌توانید آن‌ها را به‌صورت آنلاین، در فروشگاه های اپل و غیره نیز خریداری کنید.

گیفت کارت فروشگاه Google Play:

گیفت کارت Google Play به شما امکان می دهد اعتبار را برای خرج کردن در فروشگاه Google Play خرید کنید. می‌توانید از این اعتبار برای خرید برنامه‌ها، بازی‌ها، موسیقی، کتاب‌های صوتی، فیلم‌ها، نمایش‌های تلویزیونی و کتاب‌ها برای استفاده در دستگاه‌های Android استفاده کنید.

گیفت کارت نتفلیکس:

این گیفت کارت‌ها به شکل دیجیتالی هستند و می‌توان آن‌ها را به راحتی از طریق ایمیل برای دوستان و آشنایان ارسال نمود. پس از دریافت کد گیفت کارت، گیرنده می‌تواند با وارد کردن آن در حساب کاربری نتفلیکس خود، بسته به مبلغ کارت که معمولا بین 10 تا 100 دلار است، به مدت مشخصی از عضویت و تماشای فیلم و سریال لذت ببرد.

گیفت کارت مایکروسافت:

به سادگی کد خریداری شده را در حساب مایکروسافت خود وارد می کنید تا موجودی تان را اضافه کنید. پس از آن می توان از موجودی برای خرید در پلتفرم هایی مانند Xbox، Windows Store یا Microsoft Office برای چیزهایی مانند بازی، برنامه، فیلم، اشتراک آفیس و موارد دیگر استفاده کرد. کارت های هدیه مایکروسافت منقضی نمی شوند، بنابراین موجودی در حساب گیرنده باقی می ماند تا زمانی که آنها آماده بازخرید آن شوند.

گیفت کارت نینتندو:

گیفت کارت نینتندو به گیرندگان این امکان را می‌دهد تا برای خرید بازی‌های دیجیتال و محتوای کنسول‌های نینتندو مانند سوییچ، Wii U و 3DS اعتبار را در فروشگاه الکترونیکی نینتندو دریافت کنند.

گیفت کارت اسپاتیفای:

گیفت کارت Spotify به گیرنده اعتبار اشتراک Premium در Spotify، یک سرویس پخش موسیقی، پادکست و ویدیوی درخواستی، ارائه می‌کند. کارت‌های هدیه به کاربران اجازه می‌دهند بدون تبلیغات به Spotify دسترسی داشته باشند و قفل ویژگی‌هایی مانند گوش دادن آفلاین را باز کنند.

آیا مفهوم “گیفت کارت چیست” متوجه شدید؟

گیفت کارت اکس باکس:

گیفت کارت ایکس باکس را می توان برای خرید تقریباً هر چیزی در پلتفرم های ایکس باکس و ویندوز از جمله بازی ها، وسایل اضافی، کنسول ها و لوازم جانبی استفاده کرد. با بازخرید یک کارت هدیه Xbox به حساب Xbox/Microsoft خود، گیرندگان می‌توانند از این اعتبار برای خرید بازی‌های کنسول Xbox، خرید یا تمدید عضویت Xbox Live و موارد دیگر استفاده کنند.

خرید گیفت کارت ایکس باکس

گیفت کارت نایک:

گیفت کارت نایک را می‌توان برای خرید آنلاین محصولات نایک در Nike.com استفاده کرد. می توانید کفش ورزشی، پوشاک، تجهیزات و لوازم جانبی را خریداری کنید.

گیفت کارت امریکن اکسپرس:

گیفت کارت امریکن اکسپرس یک کارت پیش پرداخت است که در هر جایی که کارت آمریکن اکسپرس پذیرفته می شود قابل استفاده است. اگر می خواهید پول بیشتری به آن اضافه کنید، کارت قابل بارگیری مجدد است.

گیفت کارت eBay:

گیفت کارت های eBay را می توان برای خرید اقلام در eBay.com استفاده کرد، از جمله اقلام کلکسیونی، محصولات جدید و استفاده شده در طیف گسترده ای از دسته ها. موجودی کارت هدیه را می توان برای پیشنهاد حراج یا خرید مستقیم استفاده کرد.

گیفت کارت پلی استیشن:

از طریق گیفت کارت پلی استیشن کاربران می توانند با نشستن در خانه، بازی های مورد علاقه خود را خرید نمایند و از طریق خریدن گیفت کارت ها حساب کاربری خود را شارژ بکنند و خرید های خود را انجام بدهند.

خرید گیفت کارت پلی استیشن

گیفت کارت والمارت:

کارت های هدیه والمارت را می توان برای خرید محصولات مختلف در هر فروشگاه والمارت یا در وب سایت والمارت استفاده کرد. می توانید مواد غذایی، کالاهای خانگی، لوازم الکترونیکی، اسباب بازی، لباس و غیره بخرید. والمارت گیفت کارت های الکترونیکی ارائه می دهد. آنها برای خرید آنلاین و در مکان های فروشگاه Walmart در دسترس هستند.

تقریبا تمامی گیفت کارت ها را در بالا برایتان آورده ایم و بعد از مفهوم “گیفت کارت چیست “مسلم است که با انواع گیفت کارت آشنا شوید و در بالا گیفت کارت هایی که آورده شده است که کاربران ایرانی یا بایستی توسط واسطه ها که خریدشان اگر وسایل باشد به دست شان برسد ولی اگر خدمات دیجیتالی را خرید نمایند، فقط از طریق خریدن گیفت کارت، می توانند سفارش های خود را تکمیل نمایند.

نحوه خرید گیفت کارت از یانگ سنتر

گیفت کارت چیست

پس از اینکه مفهوم گیفت کارت چیست را که دانستید به دنبال سایت معتبری می گردید که گیفت کارت خود را بخرید. خرید گیفت کارت را از هر سایت و شرکتی نبایستی اقدام نمود به این دلیل که شاید یک کارت را برای چندین کاربر و یا به دلیل گران بودن آنها و دلایل مختلف دیگر که باعث می شود تا از یک سایت معتبر خرید نمایید. سایت یانگ سنتر که در زمینه فروش گیفت کارت مشهور می باشد، دارای انواع مختلفی از گیفت کارت ها با قیمت مناسب و همچنین پشتیبانی، خرید نمایید و برای هر کدام از گیفت کارت هایی که خرید می نمایید راهنمای استفاده آنها را گذاشته و می توانید طریقه استفاده را از طریق سایت یا از طریق پشتیبانی پیگیری نمایید و مراحل خرید نیز:

  1. ابتدا گیفت کارت خود را انتخاب کرده و خرید نمایید
  2. سپس فیش واریزی را به پشتیبان تلگرام بفرستید
  3. از طریق تلگرام کد مورد نظر خود را در کمتر از پنج دقیقه دریافت خواهید کرد

با این مراحل شما می توانید در کمتر از پنج دقیقه گیفت کارت را تهیه و استفاده نمایید و می توانید از پشتیبانی که در روز های شنبه تا چهارشنبه از ساعت 23-10 و در روز پنج شنبه از ساعت 23-16 اشکالات خود را در میان بگذارید.

سخن پایانی درباره گیفت کارت چیست؟

امروزه گیفت کارت یکی از خدمات های مهمی برای خرید وسایل و خدمات دیجیتالی از فروشگاه های بزرگ خارج از ایرانی تبدیل شده است و ولی با این حال افرادی نیز هستند که هنوز با مفهوم “گیفت کارت چیست” آشنایی ندارند و با خواندن این مقاله (گیفت کارت چیست) کاربران می توانند هم در مورد گیفت کارت و هم در مورد انواع گیفت کارت اطلاعاتی را کسب نمایند. شما می توانید هر نوع گیفت کارتی را از سایت معتبر یانگ سنتر تهیه نمایید و مراحل سفارش نیز در بالا توضیح داده شده است و باز هر نوع سوالاتی در این مورد داشتید، می توانید از طریق پشتیبانی سایت یانگ گیفت در میان بگذارید و در اسرع زمان پاسخگوی شما می باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *